עמודי פייסבוק, בניגוד לאתרים אינפורמטיבים באינטרנט, חייבים לקיים פעילות מתמדת.
עם ממוצע של 180 חברים וכמה מאות של עמודי מותג בהם הוא חבר, הגולש הממוצע לא ישים לב לקיומם של תכנים בעמוד המותג לו עשה Like, אם לא תדאגו לקיים בו פעילות מתמדת.
את רובם של התכנים במדיה החברתית, שואב הגולש הממוצע מה"ניוז פיד" בעמוד הבית של פייסבוק. בכדי שלא ירוצו כזרם בלתי פוסק של מידע, קובעת המערכת את הרלוונטיות של התכנים לפי האינטראקציה אשר הם מושכים בהשוואה לעמודים אחרים. לכן: עמוד אפקטיבי הוא עמוד פעיל!
לאור העובדה שלא לכולם יש את היכולת, הזמן או הידע לנהל עמוד פייסבוק בצורה מתמדת, אנו מציעים לכם את התוכנית של eBrand לניהול עמודים:
- אנו נייצר תוכן על ה- Wall ונפיץ אותו
- ננהל שיחות עם הגולשים בעמוד
- נענה להם לשאלות (במקרה הצורך – בהתייעצות מוקדמת עמכם)
- ננהל תחרויות למשיכת קהל נוסף.
- נעדכן את העמוד באופן יומיומי עם תכנים תדמיתיים ורלוונטיים לקידום המותג שלכם.
על פי תוכנית זו, העמוד הופך ליחידת שיווק ושירות לקוחות, המתאימה עצמה תוך ניתוח התנועה בעמוד (Facebook Insights) ותגובות הגולשים.
בנוסף, נבצע עבודות "תחזוקה" לעמוד, כגון: מחיקת ספאם, סינון תגובות לא ראויות או פוגעניות ועוד.
למידע נוסף על ניהול עמוד פייסבוק השאירו פרטיכם או צרו קשר ב: 03-5220118