אחת הסערות המתוקשרות של התקופה האחרונה היא החרם של הציבור החרדי על מאפיית אנג'ל. למי שלא בעניינים, תזכורת קצרה: השר לשעבר, עמר בר לב, הפך לאחרונה ליושב-ראש הדירקטוריון של מאפיית אנג'ל. אבל בעקבות התיעוד שלו בהפגנה מול ביתו של הרב אדלשטיין – הציבור החרדי החליט בצורה מתוקשרת במיוחד להחרים את המאפייה ואת המוצרים שלה. כמובן שזה זכה לכותרות רבות, אבל בואו נבדוק מה זה עשה למוניטין האינטרנטי של מאפיית אנג'ל.
צפו בניתוח תוצאות החיפוש המוקלט מאת איציק זיאת:
אם נחפש "מאפיית אנג'ל" ב-Google, הדבר הראשון שניתקל בו הוא כמובן השלמה אוטומטית ל"חרם", וכשמחפשים ביטוי כזה – מטבע הדברים נקבל תוצאות שליליות מהזמן האחרון. כאשר נחפש "מאפיית אנג'ל", נגלה קודם כל את הדבר הכי בולט בתוצאות החיפוש – כרטיס עסק, Google Business Profile, שמכיל דירוגים רבים, בעיקר חיוביים אבל גם שליליים, מהימים האחרונים.
בתוצאות החיפוש, Goolge מציג בצורה בולטת ולמעלה את האייטמים החדשים מאתרי החדשות. התוצאה האורגנית הראשונה היא אתר הבית – וזה כנראה צפוי להישאר. אז מה על אנשי מאפיית אנג'ל לבצע כדי להתמודד עם המצב בתוצאות החיפוש? צפו בניתוח שלנו בסרטון מעלה.