שמותיהם של המוזיקאי שלמה גרוניך ושל הפרופסור אמיר חצרוני עלו לאחרונה לכותרות בהקשרים לא מחמיאים. גרוניך סיפק התבטאות לא ראויה במהלך הופעה שלו, על חצרוני נזרק כיסא באשדוד במהלך שידור חי באינטרנט.
אגב, לפני כארבע שנים עסקנו בנוכחות האינטרנטית של חצרוני, וראינו שפחות חשוב לו באיזו צורה שמו משתרבב לכותרות, העיקר שהוא יהיה שם. כעת מעניין לראות מה קרה בפרספקטיבה של מספר שנים.
איך אירועים אלו משפיעים על תוצאות החיפוש שלהם ב-Google? האם יש אפשרות שהמצב יחוזר לקדמותו כאשר הסערות תשככנה? ומה ניתן ללמוד מכך לגבי ניהול מוניטין? מוזמנים לצפות בניתוח של סמנכ"ל eBrand, איציק זיאת.