כולנו זוכרים את הפרשה שבעקבותיה עלה הזמר אייל גולן לכותרות לפני חודש וחצי. מאז, מסתבר, מי שחיפש את שמו ב-Google הופתע לגלות שהאייטמים השליליים על הפרשה המביכה נעלמו. את מקומם תפסו אזכורים חיוביים, וכאלו שלא עוסקים בפרשה באופן ישיר.
בעקבות הממצאים הועלתה באתר The Marker כתבה שבה דובר על חשיבותו של תחום ניהול המוניטין באינטרנט, ואיתה ההנחה שמישהו "עשה עבודה" כדי להגיע למצב הזה. ובכן, לא נעשתה שום עבודה במקרה הספציפי של אייל גולן.
בתחום של ניהול מוניטין באינטרנט, ניתן להגיע להצלחות גדולות בהשפיעה על תוצאות החיפוש, אבל במקרה הזה, כמו גם במקרים אחרים של אנשים שנמצאים בכותרות, קיים שוני גדול.
מאור קפלנסקי, מנכ"ל eBrand, מסביר על הנושא בפוסט אורח שפורסם באתר ASKPAVEL – לחצו לקריאה.