בדרך כלל כאשר משוחחים עם אנשים שסובלים ממידע שלילי באינטרנט תחת שמם, הם שואלים אותנו "איך אפשר למחוק את זה?", מתוך הנחה שניתן להסיר כל תוצאה אינטרנטית. אנחנו כמובן מבהירים שהדבר תלוי באופי המידע, בזירה שבה הוא מפורסם ובמאפיינים רבים נוספים, כמו ותק התוצאה.
בתור סוכנות הדיגיטל הראשונה בישראל להציע שירותי ניהול מוניטין באינטרנט, טיפלנו בהצלחה במאות מקרים של הסרת מידע מהאינטרנט ללקוחותינו, למדנו והכרנו את השטח היטב, כך שכיום אנחנו יכולים להעריך באופן די טוב את הסיכויים להסרת מידע מסוים מהאינטרנט.
הצטרפו לשיחה בין מנכ"ל eBrand, מאור קפלנסקי, שייסד את הסוכנות, לבין הסמנכ"ל איציק זיאת, בה הם עושים סדר:
- האם ניתן למחוק תמונות לא מחמיאות מהאינטרנט?
- למה לא ניתן להסיר מידע מאתר "תולעת המשפט"?
- באילו מקרים אנחנו לא נסכים לטפל במידע השלילי?
- אילו אתרים שפרסמו מידע שלילי פתוחים יותר להסרת מידע?
- האם אפשר להסיר תוצאה שלילית שהתיישנה?
- מה קורה אם לא ניתן להסיר תוצאה שלילית מהאינטרנט?
בשיחה עולים מקרי בוחן שבהם טיפלנו, בהם אפילו אדם שסבל ממידע שלילי במשך יותר מ-20 שנה עד שפנה אלינו ויצא לדרך חדשה. וכן, גם ראש ארגון פשע שהתקשר אלינו מהכלא וביקש שנדאג לשם שלו ונסיר כתבות שליליות עליו מאתרי חדשות.