ניר ברקת היה בין המתמודדים הבולטים בבחירות 2008 לרשויות המקומיות שהשתמש באינטרנט כדי להפגין נוכחות, להעביר מסרים וליצור קשר עם הבוחרים. זה השתלם לו.
eBrand ליוותה את קמפיין הבחירות של ניר ברקת בזירה האינטרנטית. הקמפיין כלל הקמת בלוג ממותג, מיתוג אישי בפייסבוק, הקמת ערוץ YOUTUBE, גלריות ב- FLICKR, השתלבות בשיחות גולשים בפורומים השונים, טוקבקים וניטור ודיווח על שם המותג ("ניר ברקת") ומתחריו בכנסת. פרשנים רבים ייחסו את היבחרו לראשות העירייה להשפעה ולאפקט שיצר קמפיין האינטרנט.
מצגת קמפיין בחירות אינטרנטי – ניר ברקת
צרו עמנו קשר עוד היום לדוח ניהול מוניטין באינטרנט חינם
* יתכן והלקוח ביצע פעולות אינטרנטיות שאינן באחריות eBrand לאחר פרסום מידע זה