קמפיין הבחירות לכנסת האחרונה התאפיין בשימוש הנרחב של המפלגות והמועמדים באינטרנט. גם בישראל השכילו להבין את הכוח שיש לרשת בעיצוב ובהשפעה על דעת הקהל הפוליטית.
במסגרת קמפיין הבחירות של קדימה הייתה שותפה eBrand לצוות הדיגיטל שהוקם על ידי ארד תקשורת. מטרת הקמפיין הייתה להכיר לציבור הרחב את ציפי לבני על ידי בניית מיתוג אישי באינטרנט. eBrand ליוותה וייעצה לארד תקשורת לאורך כל הקמפיין במהלכו הוקם הבלוג של ציפי לבני, ערוץ יוטיוב ממותג, גלריות ב- Flickr, כרטיסי פרופיל ממותגים ברשת החברתית קפה דה-מרקר, תפוז ו- FACEBOOK ופלטפורמות נוספות ב- NRG, ישראבלוג ואפילו ערוץ הילדים. הקמפיין הוכתר כהצלחה, למרות שציפי לבני לא נבחרה בסופו של דבר לראשות הממשלה.
* יתכן והלקוחה ביצעה פעולות אינטרנטיות שאינן באחריות eBrand לאחר פרסום מידע זה
צרו עמנו קשר עוד היום לדוח ניהול מוניטין באינטרנט חינם