איש עסקים בולט בשוק ההון גילה במקרה שתחת שמו ב – Google קיים אזכור שלילי מאתר חדשות ידוע.
איש העסקים היה מעורב במקרה שהוזכר באתר החדשות, אך הדבר לא הגיע אפילו לכדי דיון משפטי והוא לא תיאר לעצמו שכל מי שמחפש את שמו בגוגל מקבל את רושם שלילי לגביו. בעזרת חברת eBrand, הכתבה כבר לא נמצאת בתוצאות החיפוש תחת שמו של איש העסקים וניהול המוניטין שלו ברשת השתנה בצורה משמעותית. "הידיעה שיש בעיה עם האופן בו השם שלי מופיע בתוצאות החיפוש הגיעה ממש במקרה. הבן שלי (בכיתה ב'), התבקש בבית ספר לחפש ב- Google את שמות האבא והאמא ולהדפיס את מה שהוא מוצא לצורך עבודה במסגרת לימודי מחשבים.
אחרי שהוא הדפיס והראה לי את הדפים – חשכו עיני. במקום הראשון התנוססה כתבה מאתר חדשות ידוע על מקרה בו הייתי מעורב, שלא הגיע אפילו לדיון משפטי. שמי הוצג שם בהקשר שלילי ולא מחמיא. רק אז התחוור שכל מי שמחפש את שמי (ואני מעריך שיש לו מעט כאלה) – סביר להניח שהוא ייחשף לכתבה השלילית.
ברגע הראשון לא ממש ידעתי מה לעשות וחשבתי לפנות ל- Google. אחרי מספר בירורים הבנתי שעל מנת לטפל בכך יש צורך בגורם מקצועי ולהפתעתי גיליתי שיש חברות המציעות פתרונות לבעיה זו – ובראשן eBrand.
בעקבות הטיפול המקצועי והמסור שקיבלתי מ- eBrand, תוצאות החיפוש תחת שמי השתנו ללא היכר התדמית האינטרנטית שלי השתנתה מקצה לקצה".
א.מ., תל אביב, איש עסקים בשוק ההון