בעל חברה בתחום הליהוק גילה כי בתוצאות החיפוש ב – Google קיימות ביקורות שליליות על החברה ועליו מלקוחות מאוכזבים.
הכמות של התוצאות השליליות הייתה גדולה אך עם הפנייה לחברת eBrand, היה ניתן לראות הדחקה חלקית של הביקורות השליליות תוך זמן קצר בלבד. לאחר מספר חודשים בעל החברה קיבל תוצאות חיפוש חדשות לגמרי עם ביקורות חיוביות עליו ועל החברה שבבעלותו. "כשהגעתי למשרדי eBrand אחרי ששמעתי על ההצלחה בקמפיינים לניהול מוניטין, קצת חששתי, כי כשחיפשו את השם המלא שלי ואת שם החברה לליהוק שבראשה אני עומד, כמות התוצאות השליליות הייתה גדולה מאוד. מה שטוקבק, הודעה בפורום וכתבה אחת יכולים לעשות… למרות שלא האמנתי בהתחלה, לא ויתרתי והגעתי למשרדי החברה כדי לשמוע פרטים.
כשהחלטתי להתחיל בקמפיין ניהול מוניטין, כבר בשבועות הראשונים ראיתי תוצאות חלקיות. חלק מהאזכורים השליליים הודחקו מטה ואזכורים שליליים אחרים כבר לא היו בראש התוצאות. בנוסף, כאשר הקשתי את שמי המלא ב-Google לאחר כמה חודשים, קיבלתי עמוד חדש כמעט לגמרי. הבנתי שהפעולות שביצעה חברת eBrand חוללו שינוי אמיתי.
כיום ניתן לומר כי מספר הפניות לחברה, שירד באופן משמעותי בזמנו, התייצב ומשביע רצון. גם כאשר אזכורים שליליים עלו תוך כדי הקמפיין, ניתן להם מענה ראוי. מאז, אני לא מפסיק לספר לחברים על ההצלחה הפרטית והעסקית שלי עם חברת eBrand. מההתקשרות עם החברה אני יכול לומר שאף פעם אתם לא יודעים מאיפה האזכור השלילי עלול להגיע. עדיף להיות תמיד עם היד על הדופק".
א.ל., תל אביב, בעל חברה לליהוק