חברת יזמות ונדל"ן אשר יוצרת שיתופי פעולה עם עסקים ולקוחות' לא הייתה מודעת שתוצאות החיפוש ב – Google תחת שם החברה הן משמעותיות כל כך.
אך כאשר הם בדקו את שם החברה ב – Google התגלו הרבה כתבות שליליות על החברה ועל העומדים בראשה. החברה פנתה ל-eBrand ותוך מספר חודשים מצב תוצאות החיפוש השתנה גם עבור החברה וגם עבור נושאי המשרות בה. "בתור אדם העומד בראש חברה ליזמות נדל"ן ולהשקעות, לא הייתי מודע לצורך בכך ששם החברה באינטרנט יהיה נקי לגמרי. לפני כשנתיים, כאשר ביצענו חיפוש פשוט על שם החברה, שהיא גם שם המשפחה שלי ושל שותפיי קרובי המשפחה, חשכו עינינו. מצאנו בעמוד התוצאות הראשון כתבות שליליות ולא מחמיאות כלל.
הבנו מיד את המשמעות – ברגע שהלקוחות הפוטנציאליים שלנו יראו את האזכורים הבעייתיים האלו, הם לא ירצו לעשות איתנו עסקים. ההשלכות היו עלולות להיות משמעותיות מאוד. לשמחתנו, כאשר בדקנו כיצד ניתן לשפר את המוניטין שלנו, מצאנו את חברת eBrand.
בתוך מספר חודשים, הצליחה החברה לשנות את מצב תוצאות החיפוש וכיום כאשר מקישים את שם החברה ואף את שמותיהם של אנשיה, ניתן לקבל מידע מקיף בתחומנו. בנוסף, eBrand בנתה עבורנו אתר בית מרשים שמהווה חלון ראווה מצוין עבורנו. אין ספק שההתקשרות עם eBrand שעדיין נמשכת, מוכיחה ומצדיקה את עצמה".
מ.ג., רמת גן, בעל חברה ליזמות ולהשקעות