חדש: דו"ח ניהול מוניטין מותג במנועי החיפוש
כידוע, מנועי החיפוש ו- Google בפרט הם הצומת המרכזית ממנו גולשים מחפשים מידע באינטרנט. לכן, כשאר מחפשים מידע עליכם, מה שיקבע הוא האופן בו השם
דף הבית » שיווק ומיתוג ברשת » מיתוג לעסקים בתוצאות החיפוש
להופיע בגוגל – זה לא תמיד מספיק! העובדה שאתם או העסק שלכם מופיעים בתוצאות החיפוש של Google, דואגים לבלוט ברשתות החברתיות וברשותכם בלוגים או פלטפורמות אינטרנט שונות לצורך מיתוג – זה מעולה ועל כך אין וויכוח. אך השאלה האמיתית היא – מהי מידת הבולטות שלכם? מהו הרושם אותו המותג מותיר על הגולשים או הלקוחות הפוטנציאליים שלכם וכן – מהו הרגש שעוררתם בהם?
קמפיין מיתוג לעסקים ברשת מבוסס על תוכן שמיוצר בתדירות גבוהה ומופץ בעשרות פלטפורמות אינטרנטיות מדי שבוע. התוצאה – מסה של תכנים איכותיים הנסרקים ב-Google תחת שם המותג, וכפועל יוצא מכך – חשיפה מוגברת לתכנים ולתנועה לאתר הראשי.
חשוב לציין כי התכנים אותם אנו מכניסים לאינטרנט נשארים שם לנצח, גם אחרי שהקמפיין או ההתקשרות מסתיימים. ועל כך נאמר: הרווח כולו שלכם!
או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:
כידוע, מנועי החיפוש ו- Google בפרט הם הצומת המרכזית ממנו גולשים מחפשים מידע באינטרנט. לכן, כשאר מחפשים מידע עליכם, מה שיקבע הוא האופן בו השם
בלוג חברה הוא בסיס ומרכז הפעילות השוטפת של מותג בעל נוכחות אינטרנטית גבוהה. אנו ב-eBrand משתמשים במערכת ניהול הבלוגים הפופולארית והטובה בעולם – wordpress, להשגת
רושם ראשוני קובע הרבה בכל הקשור למיתוג, במיוחד כאשר מדובר באתר או הבלוג הרשמיים של החברה. ב-eBrand אנו דוגלים בכך שדף נחיתה טוב, הוא