קמפיין ניהול מוניטין באינטרנט, שהבסיס שלו היה בדרך כלל פעילות "הדחקת אזכורים שליליים", הפך לתחום מרכזי וחשוב בניהול של מותג, אדם או גוף מסוים. עבודת ניהול המוניטין מתבצעת במספר שלבים ומצריכה סבלנות רבה. לעתים קמפיין ניהול מוניטין עשוי לארוך זמן רב, תלוי בכמות וחוזק האזכורים השליליים המופיעים בתוצאות החיפוש.
על מנת להמחיש מה אנחנו עושים בתהליך, השתמשנו בכלי הנחמד של PREZI, ובעזרת המצגת ניסינו להסביר מהם השלבים העיקריים בקמפיין ניהול מוניטין באינטרנט.
"
- עריכת מחקר ועבודת הכנה. בדיקה של כמות האנשים שמחפשים את שמכם ומנתחים את תוצאות העמוד בגוגל.
- השגת שליטה על התוכן. אנחנו יוצרים פלטפורמות תשתית הכוללות דומיין, שרת ואתר אינטרנט.
- בניית נוכחות ברשת. אנו יוצרים עשרות פרופילים ציבוריים בפלטפורמות תוכן חיצוניות.
- עדכון פלטפורמות התוכן. אנו מעדכנים את אתר האינטרנט שלך ואת הפלטפורמות החיצוניות שלך אחת לשבוע.
- אופטימיזציה. אנו מבצעים פעולות תוכן ופעולות טכניות כדי לשפר את הנוכחות והאזכורים החיוביים שלך בעמודי תוצאות החיפוש של גוגל.
- דיווח וניתוח. קבלת נתונים עדכניים על תעבורה באתרים, דירוגים, קישורים ועל אזכורים שליליים וחיוביים.