האם ידעתם שכ-60% ממשתמשי פייסבוק וטוויטר, נוטים להמליץ על מותגים שהם בעצמם "עוקבים" אחריהם? או למשל שהשיווק מפה לאוזן (גם לא זה הפורמאלי), אחראי לכ-50% מהחלטות הרכישה של צרכנים?
עבור עסקים מכל הסוגים והגדלים, אלו נתונים חשובים מאוד. רעיונות טובים מתפשטים מהר ותוכן טוב מגיע רחוק יותר. בנוסף, מחקרים הראו כי "תוכן מעניין", הוא אחת משלושת הסיבות הראשיות לכך שגולשים "עוקבים" אחרי מותגים במדיה החברתית, מה שהופך את הרלוונטיות והאיכות של התוכן והעדכונים הנמסרים לעוקבים, לחשובים מתמיד – ליצירת הקשר עם הצרכן הפוטנציאלי.
האינפוגרפיקה המצורפת למטה, שנערכה על ידי +CONTENT, מספקת מבט קרוב יותר על האנטומיה של שיווק תוכן מותגים. בפניכם מספר נקודות חשובות מתוכה:
- חברות עם בלוג רשמי משיגות יותר מבקרים וקישורים נכנסים לאתריהן
- 63% מהמותגים מעידים כי שיתוף תכנים במדיה החברתית שיפר את אפקטיביות השיווק שלהם
- בלוגים משפיעים על החלטות הרכישה הרבה יותר מאשר מגזינים
לחצו על התמונה להגדלה: