שירותי המיתוג האישי וניהול התדמית צוברים לאחרונה פופולאריות ודרישה רבה בישראל. אלה שחברות המציעות שירותים אינטרנטיים מסוג זה, נוטות לפעמים להתבלבל בין שני המונחים, שמקורם באנגלית הוא :Personal Branding ו- Reputation Management.
לקוחות הפוטנציאליים הפונים אליי בבקשות לשירותים אלה נחלקים לשניים: אלו שמעוניינים במיתוג אישי באינטרנט (Personal eBrand) פונים אליי מתוך צורך לייצר לעצמם נוכחות באינטרנט ולהפגין מומחיות שתמתג אותם באופן מסוים (בעיקר לצרכים עסקיים מקצועיים). מנגד, אלו המעוניינים בניהול תדמית ברשת, לרוב פונים אליי מתוך צורך לדחוק אזכורים שליליים ממנוע החיפוש. את האזכורים השליליים אני מדחיק על ידי יצירת נוכחות אינטרנטית ממותגת (תחת שם הלקוח, או שם המותג שהוא מייצג). פעולה זו מדגישה גם את ההבדלים וגם את הקשר ההדוק בין השניים.
על מנת לנהל את המוניטין ולשמור על השם האדם (או שם המותג) יש באינטרנט מספר כלים חינמיים נגישים לכל אחד שיאפשרו לעשות זאת בצורה אפקטיבית.
מתוך הבלוג של מאור קפלנסקי – INTERNETISHI – מיתוג אישי באינטרנט
להמשך הקריאה לחצו – ניהול תדמית ברשת – 4 כלים חיוניים (וחינמים)