כשאומרים תוכן באינטרנט, כבר מזמן לא מתכוונים רק למאמרי טקסט. אם אתם רוצים להשיג אפקט מהתוכן האינטרנטי שלכם (בין אם זה לצרכי תדמית, שיווק או ניהול מוניטין) עליכם להיעזר גם באלמנטים ויזואליים, שילוו את הטקסט (כמו המצגת שלפניכם) – ולעתים יהוו את התוכן עצמו.
למה ואיך יוצרים אלמנטים ויזואליים לתוכן?
האלמנטים הויזואליים מעניקים לתוכן את המימד הנוסף שגורם לו לבלוט ולעניין את הגולש. התוכן האינטרנטי נצרך היום מהר ולעיתים בצורה אינטואיטיבית. אנו לא צורכים אותו רק כשאנחנו מול המחשב במשרד או בבית, אלא גם כשאנחנו עומדים באוטובוס, בתור לדואר או יושבים בשירותים. על כן, יש חשיבות לכך שהוא יהיה קליט, זכיר ובולט – ובדיוק לשם כך חשוב להשתמש באלמנטים הויזואליים.
טוב לדעת שהיום לא חייבים להיות גרפיקאים או עורכי וידאו, על מנת לייצר תוכן ויזואלי מושך. לשמחתנו, יש באינטרנט מספר רב של כלים המאפשרים לנו ליצור את האלמנטים האלה בצורה פשוטה, ידידותית ומהירה.
בחרנו להציג בפניכם 4 כלים כאלה, שמשמשים אותנו ב- eBrand כחלק מהפעילות השוטפת שלנו, שלעתים קרובות מתבססת על תוכן:
- PIKTOCHART (כלי ליצירת אינפוגרפיקות)
- ANIMOTO (כלי ליצירת סרטוני וידאו)
- POWTOON (כלי ליצירת מצגות וידאו)
- IMGFLIP (כלי ליצירת ממים)