צפו בסרטון 7 טיפים להתמודדות עם ביקורות שליליות באינטרנט:
מוניטין העסק שלכם נפגע? לפניכם 7 טיפים שיעזרו לכם להתמודד עם ביקורות שליליות ולמנוע משברים.
לספור עד 10 ולהשלים עם זה
ביקורת שלילית יכולה לגרום לכל אדם לכעוס ולהיכנס למגננה. כדאי לגלות איפוק ולהימנע מוויכוחים מיותרים.
הגיבו במהירות
אם כואב ללקוח שלך, הוא מחפש פתרון לבעיה. עליך לתת לו אותו ומהר ולמנוע משבר אפשרי.
הגב באופן אישי ולטובת הלקוח
הלקוחות שלך רוצים לדעת שיש מישהו שמקשיב ודואג גם לאינטרס שלהם. חשוב לזכור כי יחס אישי בונה אמון.
הגב בקצרה וצור קשר טלפונית
על מנת לתת יחס אישי ושהדיאלוג מול הלקוח לא יתפרסם ברבים.
השתמשו בתסריטי שיחה
הכינו תשובות מוכנות מראש לכל משבר צפוי עם לקוח והנחו את עובדיכם באלו מקרים להשתמש בהם.
גישה פרו אקטיבית מונעת
רוב התלונות מגיעות מהרשתות החברתיות – עליכם להיות שם, להתייחס לבעיה ולהקדים תרופה למכה.
גייס עזרה מקצועית
עליך להתמקד במה שאתה עושה הכי טוב – לנהל. פנה לאנשי מקצוע שיוכלו לנהל את חוות הדעת בשמך.