חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גוגל חושף: מיהי המפורסמת שתמונות אינטימיות שלה דלפו לרשת

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

זה התחיל בידיעה קטנה באחד מאתרי החדשות הגדולים: תמונות אינטימיות של שני מפורסמים דלפו, ומאז? הסיפור התפשט כמו אש בשדה קוצים. מוואטסאפ לוואטסאפ, מסמארטפון לסמארטפון.

התמונות אמנם עברו תחילה מאחד לשני בוואטסאפ, אך בסופו של דבר הגיעו גם לרשת, כשהועלו לאחד הפורומים המובילים בארץ. ומשם כבר אין דרך חזרה, לפחות בשבועות/חודשים הקרובים. הסיבה היא שהתמונות אמנם נמחקו במהרה, אך למרות זאת, נותרו במנוע החיפוש. איך זה קרה? להלן ההסבר:TTRWTW

 

כשהתמונות עלו לרשת, הן נסרקו על ידי הרובוט של גוגל, ולאחר שהפוסט הוסר, נותרה האפשרות להציץ בעותק השמור של גוגל, ועל ידי כך לראות את התמונות ולגלות מיהי אותה מפורסמת שתמונותיה האינטימיות דלפו. פשוט לא?

גוגל לא שוכח, עד ש…

למעשה, נראה כי התמונות של אותה כוכבת יישארו במנוע החיפוש בתקופה הקרובה, עד אשר הרובוט של גוגל יבקר פעם נוספת באותו הפוסט ויזהה כי הוא נמחק. רק אז הוא עשוי להסירו לצמיתות, אבל עד אז? כל אחד יכול למצוא את התמונות בעזרת חיפוש פשוט במנוע החיפוש.

נקודה נוספת ומעניינת לא פחות מיועדת לאלו אשר יודעים כבר מיהי אותה מפורסמת, ולצערנו, יש לא מעט כאלו. ככה זה כשאנו חיים בעידן הוואטסאפ, הפייסבוק והאינסטגרם. לשם כך נערוך ניסוי, מוכנים? גשו לגוגל והקלידו את שמה של המפורסמת.

התנהגות גולשים – כפרמטר מרכזי

איך קרה שאותה ידיעה חדשותית ("תמונות אינטימיות של שני מפורסמים דלפו") מתקבלת בתוצאות החיפוש הראשונות – לפני ידיעות במאקו, עכבר העיר ועוד – זאת על אף שלא הזכרתם את שמה בחיפוש ויותר מכך: שמה אינה מוזכר כלל בידיעה.

נראה שכאן האשמה נופלת על הגולשים. איך זה קרה? ובכן, זה די פשוט כשחושבים על זה. הגולשים הסקרנים אשר קראו את הידיעה הראשונית על התמונות האינטימיות שדלפו, ככל הנראה הקלידו את שמה של המפורסמת בגוגל כדי לדלות עוד קצת מידע, מה שהוביל את מנוע החיפוש לקשר בין הידיעות, וכך למעשה קורה שאם מקלידים את שמה, מתקבלת, בנוסף לפוסט שחשף את שמותיהם ואת תמונותיהם, גם הידיעה החדשותית אשר שמם של המפורסמים כלל לא מוזכר בה.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button