ביולי 2007 התארחתי בתוכניתה של שירה פליקס בערוץ 10 "מקצוענים 10" ויחד איתי ישבו בפאנל עו"ד סיגל גשורי שדיברה על "קינאה", אוסנת בצלאל יבואנית צעצועי ילדים חדשניים והמתקשרת הממותגת ריקי קיטרו עם פינתה הקבועה.
שימו לב: האפקט של המיתוג בתוכנית מסוג זה אינו נגרם דווקא בזכות המדיום הטלוויזיוני. אלא מתוך זה שניתן להפנות גולשים (במקרה הזה -לקוחות פוטנציאליים) לקישורי וידאו אינטרנטיים עם קטעים מהתוכנית.
וזהו אחד מהעקרונות של המיתוג האישי באינטרנט – שימוש באינטרנט על מנת להפיץ תוכן שהתפרסם במדיה המסורתית. היתרונות של הפצה באינטרנט הם ברורים:
1. ניתן לרכז את התוכן בפלטפורמה המרכזית שלך (אתר, בלוג מקצועי)
2. להפיץ אותו בפלטפורמות חיצוניות (אתרי שיתוף כמו Youtube, רשתות חברתיות כמו FaceBook ועוד)
3. התוכן נשמר לעד ולא נשכח בארכיון מאובק