חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

Google מבטלת את הגלילה הרציפה, צפו: המשמעות מבחינת המוניטין שלכם

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה
גלילה רציפה בגוגל - איציק זיאת

לפני כשנה ניסינו להסביר את השפעת הגלילה הרציפה ב-Google על ניהול המוניטין באינטרנט של כל אחד ואחת. לאחרונה Google הודיעה כי היא מבטלת את הגלילה הרציפה והאינסופית, ולמעשה חוזרת למתכונת הקודמת של חלוקה לעמודים.

בשיטה הנוכחית של הגלילה האינסופית, הגולשים, ולצורך העניין מי שמחפש את שמכם או את שם העסק שלכם, יכולים להמשיך ולגלול מטה מבלי צורך ללחוץ על כפתור כדי לעבור לעמוד הבא, מה שמקל על מציאת תוצאות נוספות מעבר לעמוד הראשון.

כלומר: אם יש מידע שלילי עליכם במצב הנוכחי קל יותר להגיע אליו מבלי שהגולש נדרש לנקוט פעולה אקטיבית של לחיצה על העמוד הבא.

עם הפסקת הגלילה הרציפה, הגולשים צפויים להיחשף יותר לתוצאות שמופיעות בעמוד הראשון של החיפוש בלבד, בדיוק כמו שהיה לפני השינוי מעמודים לגלילה רציפה.

כיוון שבמחקרים רבים העוסקים בהתנהגות גולשים גילו כי רוב האנשים לא נוטים להגיע מעבר לעמוד הראשון, ניתן לשער כי תוצאות שליליות על שמכם, המופיעות בעמודים 2 והלאה, יקבלו פחות חשיפה ותשומת לב – וזו נקודה משמעותית ביותר כאשר מדברים על מידע שלילי שמעוניינים לדחוק.

האם אני צריך לבצע פעולה אקטיבית?

התשובה היא: כרגע לא. אנחנו ממליצים תמיד לדאוג לניהול המוניטין שלכם, בלי קשר לשיטה שבה Google מחליטה להציג את תוצאות החיפוש. אז מה בכל זאת צפוי לקרות? אנו יכולים לשער כי במצב החדש-ישן, ניהול המוניטין הופך להיות עוד יותר קריטי, שכן כדאי יותר לנסות ולדחוק תוצאות שליליות לעמודים נמוכים יותר וכך להפחית את החשיפה למידע השלילי. מספיק למשל, שתוצאה שלילית מסוימת תרד למקום ה-11, וכך היא תופיע בעמוד השני והחשיפה אליה תקטן משמעותית.

מוזמנים לצפות בסרטון של איציק זיאת, סמנכ"ל eBrand ולפנות אלינו בכל שאלה שעולה לכם בנושא ובנושאים אחרים.

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button