אלפי אנשי דיגיטל, לרבות מנכ"לים ומייסדים; עשרות עמדות של החברות הגדולות במשק ובהן הסברים ועלוני מידע ועמדות "צבעוניות" יותר, כמו עמדת מציאות מדומה או עמדת צילום עצמית; עשרות הרצאות שהתפרסו על שני מסלולים; אוכל טוב, מסאז'ים ועוד.
אלו רק חלק מהדברים שהיה לכנס הדיגיטל Next Case להציע לאנשי הדיגיטל בישראל, שהגיעו לשמוע, לראות, ליהנות וכמובן ללמוד.
מור מרקוס (מנהל תוכן) וליאב אזרן (מנהל פרסום) ייצגו את eBrand בכנס, בו היו הרצאות מעניינות כמו למשל הטרנדים החמים של שנת 2018, קונטיינרים – מהם? טיפים לטירגוט, החשיבות הגדולה של לינקאדין, למה כדאי להתחיל להשתמש ב-reddit ועוד.
אלא שבניגוד אליהם, נושא ניהול מוניטין – ההתמחות של חברת eBrand, בלט בהיעדרו. זה הרי ידוע: אסטרטגיה של שיווק תלויה במוניטין של המותג, ולכן קצת היה חבל לנו, שבכנס העוסק בין היתר בשיווק אסטרטגי, לא הייתה ולו הרצאה אחת הקשורה לניהול מוניטין, על אף שנשמעו לא מעט הרצאות בנושאים שיווקיים.
האם יכול להיות שגם בשנת 2017, בואך 2018, אנשי שיווק עדיין לא מייחסים חשיבות לתחום של ניהול מוניטין? אם כן – אז חבל.
ניהול מוניטין טומן בחובו מידע רב, ומגוון רחב של רבדים, שעליהם ניתן היה לדבר במהלך הכנס. להלן מספר דוגמאות להרצאות אפשריות בנושא ניהול מוניטין, שהיו יכולות לעניין רבים במהלך כנס הדיגיטל בראשון לציון.
- איך מסירים אזכורים שליליים מהאינטרנט?
- למי מתאים במיוחד שירותים של ניהול מוניטין?
- כיצד ניתן להשתמש בניהול מוניטין כדי לקדם מותג?
- ניהול מוניטין בתוצאות החיפוש
- ניהול חוות דעת ודירוגים
אנו מקווים כי בכנסים הבאים של Next Case (ובכלל בכנסי הדיגיטל בארץ) יינתן דגש רב הרבה יותר על תחום ניהול המוניטין באינטרנט.