חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גוגל יאפשרו לעסקים לפרסם הצעות ומבצעים בתוצאות החיפוש דרך Google MY Business?

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

15095109_417190755290936_3705784512804668588_n

 

לאחרונה מספר גולשים שמו לב כי Google בוחנת תכונה חדשה, שתאפשר לדפים של Google My Business לפרסם הצעות ועסקאות הישר אל תוצאות החיפוש באופן אורגני.

תכונה זו הוטמעה אל תוך Google Posts, רכיב שזמין עבור כל מי שיש לו עמוד מאושר של Google My Business החל מעונת הקיץ האחרונה. דרך Google Posts ניתן לפרסם הודעות קצרות, שמופיעות על המפות ובתוצאות החיפוש כאשר מחפשים את שם העסק.

חשוב להבהיר כי נכון לרגע זה התכונה המדוברת של שילוב עסקאות ומבצעים בפוסטים איננה זמינה לכולם אלא רק לקבוצה קטנה של משתמשים, מה שאומר שהיא עדיין בשלב הנסיוני. אם תוצאות הניסוי יהיו חיוביות, Google תפיץ את הרכיב החדש הזה לכל המשתמשים באופן הדרגתי.

עד כה הודעות של Google Posts היו מוגבלות לטקסטים, מדיה או אירועים בלבד. בתמונה המצורפת מטה מתוך ציוץ של משתמש טוויטר, ניתן להבחין כי ב-Google בוחנים את האפשרות ליצור סוג חדש של פוסטים אשר עוסק בעסקאות או מבצעים.

 

כאשר מפעילים את התכונה החדשה, היא מציעה להזין את הרכיבים הבאים:

  • תמונה.
  • טקסט באורך של עד 300 מילה.
  • כותרת.
  • תאריך ושעה של תחילת וסיום העסקה.
  • אפשרות להזנת קופון הנחה.
  • לינק אל ההצעה.

מה שסביר להניח שיקרוץ לרבים מבעלי העסקים היא העובדה שהשימוש בתכונה זו חינמי לחלוטין. כמובן שהתפוצה לא תהיה בעלת אותו היקף כמו במקרה של מודעות בתשלום, אבל זו עדיין הזדמנות עבור עסקים להציג את מרכולתם בתוצאות החיפוש מבלי להוציא על זה אגורה.

ברכה לתחום ניהול המוניטין?

מבחינת ההיבט של ניהול מוניטין, במבט ראשון עושה רושם כי מדובר בלא פחות מברכה. הסיבה לקביעה זו היא בגלל שמדובר בכלי שימושי נוסף, שבאמצעותו ניתן לשלב אזכורים חיוביים של העסק בתוצאות החיפוש האורגניות, מה שבאופן טבעי יכול לתרום רבות לדחיקת האזכורים השליליים שמדורגים גבוה בעמוד הראשון. כמובן שנדע במדוייק יותר את רמת האפקטיביות של כלי זה על תוצאות החיפוש אם וכאשר הוא יופץ ברבים.

למידע נוסף על Google My Business ומדוע חשוב לכל בעל עסק להקים עמוד כזה לחצו כאן.

(תורגם במקור מהאתר Search Engine Journal)

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button