
פחות מ-10% טורחים לעבור לעמוד 2 בגוגל – למה זה קריטי למוניטין?
אנחנו נמצאים בעידן שבו כל מידע נמצא במרחק חיפוש קצר, השאלה היא לא אם מחפשים אתכם, אלא מה מוצאים עליכם בתוצאות החיפוש. המספרים

צפו בשיחה: הסרת מידע מהאינטרנט – עושים סדר: מה ניתן להסיר ומה לא?
בדרך כלל כאשר משוחחים עם אנשים שסובלים ממידע שלילי באינטרנט תחת שמם, הם שואלים אותנו "איך אפשר למחוק את זה?", מתוך הנחה שניתן

החשיבות של פלטפורמות סושיאל בניהול מוניטין באינטרנט (וידאו)
אנחנו מנהלים פרויקטים רבים בתחום ניהול המוניטין באינטרנט כבר שנים רבות, ואם יש משהו שלמדנו לאורך השנים, הוא שיש צורך בכמה שיותר תוצאות

כשהמידע השלילי ברשת מפריע לכם אישית – ולא רק מקצועית
מידע שלילי מסתובב לו ברשת על ארגונים, חברות ואנשים שונים. חלקו פורסם בעקבות מקרים שאכן קרו וחלקו מכיל הכפשות, ביקורות לא מוצדקות ואפילו תוקפנות

"מה, רק לעמוד 2?": עושים סדר בדחיקת תוצאות שליליות
באחת משיחותיי עם איש נדל"ן שהתעניין בשירות ניהול מוניטין באינטרנט, הסברתי לו שהמטרה שלנו במסגרת פעילות מלאה, היא דחיקה של מידע שלילי מטה.

העלאת ציון הביקורות בגוגל למסעדות – כך ניתן לעשות זאת באמצעות eBrand
לפני כחודש וחצי דיווחנו לכם על אינדיקציות ראשונות לחזרת האפשרות לדרג עסקים ב-Google. מאז, קיבלנו לא מעט פניות של בעלי עסקים בנושא, וזה

הביקורות חזרו חלקית: האם סוף סוף אפשר לדרג עסקים בגוגל?
ביום שישי האחרון שמנו לב כי לראשונה מאז חודש אוקטובר ניתן לפרסם ביקורת על עסקים בישראל בכרטיס העסק של גוגל (Google Business Profile).

דחיקת תוצאות שליליות: הדרך הטובה והבטוחה לשלוט בתוצאות החיפוש בגוגל
כאשר אנחנו אומרים מנועי חיפוש אנחנו מתכוונים בראש ובראשונה ל-Google, שהוא המנוע הפופולרי ביותר בעולם. לעיתים התוצאות המופיעות בהקשת שמכם או שם העסק

לאן נעלם הקליק? מחקר גילה: רוב הגולשים לא לוחצים לאחר חיפוש ב-Google
מחקר חדש שפורסם על ידי רנד פישקין, מנכ"ל ומייסד-שותף של SparkToro, מצביע על מגמה מעניינת: כמעט 60% מהחיפושים ב-Google מסתיימים ללא הקלקות על

Google מבטלת את הגלילה הרציפה, צפו: המשמעות מבחינת המוניטין שלכם
לפני כשנה ניסינו להסביר את השפעת הגלילה הרציפה ב-Google על ניהול המוניטין באינטרנט של כל אחד ואחת. לאחרונה Google הודיעה כי היא מבטלת

תפנית בתולעת המשפט: רוצים לצפות במידע? הירשמו בחינם, בינתיים
את אתר תולעת המשפט אנחנו מכירים כבר זמן לא מבוטל – למעלה מ-4 שנים שבהן האתר הפך לזירה מרכזית ביותר להשגת מידע משפטי.

ממתינים לביקורות בגוגל? תאלצו להמשיך לחכות, וזאת הסיבה | צפו כעת
עד היום, כשרצינו לדרג עסק בגוגל, היינו מקישים את שמו בשדה החיפוש של גוגל או במפות גוגל, ומדרגים בהתאם. אלא שימים ספורים לאחר פריצתה

תצוגת התמונות החדשה ב-Google: ההשפעה על ניהול מוניטין
* בפוסט זה משולבות תמונות מתוך תוצאות החיפוש ב-Google שנועדו להמחיש את תצוגת התמונות החדשה ב-Google. להוספת קרדיטים במקרה הצורך, אנא פנו אלינו.

תוצאות לא צמודות מאותו דומיין בחיפוש Google: מגמה או אפיזודה חולפת?
הבשורה הגדולה של Google בתקופה האחרונה היא הטמעה במדינות נוספות של ה-SGE, חיפוש מבוסס בינה מלאכותית (Search Generative Experience), שצפוי להשפיע על כולנו

7 טיפים להתנהלות מוצלחת בדיגיטל בתקופת המלחמה
ימים מורכבים עוברים עלינו כעם מאז החלה מתקפת חמאס ב-7 באוקטובר 2023. המצב הביטחוני משפיע באופן ישיר על הכלכלה – ומטבע הדברים קיים