כמו כל עכברי האינטרנט, גם אנחנו צפינו במסיבת העיתונאים של פייסבוק, בה הכריזה הרשת החברתית על שירות מסרים חדש שיתחרה ב-GMAIL.
מסיבת העיתונאים, שהועברה בשידור אינטרנטי חי, הסביר צוקרברג במה יהיה שונה וטוב יותר השירות של פייסבוק מאימייל רגיל. עד שהשירות לא יהיה נגיש לכולנו, לא נבין אם אכן יש כאן מהפכה. מה שבאמת תפס אותנו, היה האירוע עצמו, שהזכיר יותר ישיבת אגודת סטודנטים, מאשר מסיבת עיתונאים להשקת שירות חדש של חברה ששווייה מליארדים.
ומה יצר את אותו הרושם? החדר שהזכיר אולם התעמלות, כיסאות הפלסטיק עליהם ישבו העיתונאים, אווירה לא פורמלית, במה מאולתרת ויותר מהכל – צורת הלבוש של צוקרברג.
הטי שרט הסטודנטיאלי הדהוי, הג'ינס המשופשפים ונעלי הספורט הלא-אופנתיות, הם לא בדיוק פרטי הלבוש שהייתם מצפים למצוא על גופו של מי שלפי ההערכות הרווחות, שווה 6.9 מליארד דולר, ועוד באירוע כזה.
אל תטעו, מאחורי המראה המרושל עומדת מחשבה מוקפדת ביותר. לצוקרברג חשוב מאד שנגבש אודותיו ערכים ותפיסות כמו מהפכן, חנון, צעיר, אותנטי והחשוב מכל – אחד-שלא-מעניין-אותו-כסף-או-סטטוס.
לפוסט המלא בנושא לחצו כאן