פחות משלושה חודשים לבחירות, ואנחנו שומעים בכל ערב על מפלגה חדשה ועל ח"כים שעוברים ממפלגה אחת לשנייה. מי שלא הבין עוד שהקמפיינים הגדולים נמצאים באינטרנט וברשתות החברתיות, מוטב שיתעורר לפני שיהיה מאוחר.
עומר כהן, מנהל תוכן ופרויקטים אצלנו ב-eBrand, אסף 5 פוליטיקאים שצריכים לטפל במוניטין הדיגיטלי שלהם, ויפה שעה אחת קודם. חלקם עדיין חושבים שפוליטיקה ושיווק לא הולכים ביחד, ולכן לא ממש משקיעים בפרסום, שיווק ומיתוג של המפלגה או הפרסונה הציבורית שלהם, להבדיל ממי שנחשב לעילוי בתחום הזה – בנימין נתניהו.
חברי הכנסת זאב אלקין, עפר שלח, מירב מיכאלי, מיכל שיר וכמובן אורלי לוי אבקסיס, שהפכה בחודשים שאחרי הבחירות השלישיות לדמות שסובלת מאזכורים שליליים ופרסום פוסטים פוגעניים, לאור זה שנכנסה לממשלת נתניהו. כל אלו ובטח שכחנו עוד כמה בדרך, חייבים לטפל במוניטין האינטרנטי שלהם, לפני שהבחירות יגיעו.
כך למשל, אצל השרה לקידום חברתי לוי, ניתן לראות כי ההשלמות האוטומטיות בגוגל, וחיפוש ברשתות החברתיות (כולל בתגובות לפוסטים), מעלה הרבה תוכן ומידע שהיא כנראה הייתה שמחה להעלים.
לקריאת הכתבה המלאה שפורסמה באתר החדשות "וואלהNEWS", ועוסקת בפוליטיקאים שזקוקים לניהול מוניטין, לחצו כאן.