בשונה משאר ערוצי תקשורת, רשת האינטרנט שנחשבת לאחת מערוצי התקשורת המרכזיים במאה ה-21, היא רשת שמתבססת במרביתה על המילה הכתובה. במיוחד נכון הדבר כאשר מתמקדים בניהול מוניטין, שנקשר באופן ישיר למנוע החיפוש גוגל.
למעשה, הנוכחות הרצויה של העסק שלכם ברשת האינטרנט ובתוצאות מנוע החיפוש גוגל, יסתמכו במידה רבה על התוכן שייכתב על העסק שלכם. כחלק מרכזי מקמפיין ניהול המוניטין ב- eBrand, יעמדו לרשותכם צוות אנשי תוכן מקצועיים שייצרו תוכן חדש, אמיתי וחיובי, על החברה שלכם ועל תחומי העיסוק שלה ועל ידי כך תוכלו לשלוט על חלק נכבד מהמידע שמופיע על העסק שלכם ברחבי הרשת.
סוגי תכנים
קיימים מספר של סוגי תכנים שניתן ליצור במסגרת קמפיין ניהול מוניטין:
- תוכן מקורי – צוות הכותבים של איברנד יודע ליצור תוכן מקורי ומעניין, אשר יהיה רלוונטי לגוגל ויקודם בו ברמה הגבוהה ביותר. כמו כן, התוכן המקורי יופץ ברשתות חברתיות ובפלטפורמות שונות ויעסוק בתחומים הנוגעים לכם.
- תוכן חדשותי – תוכן חדשותי הוא תוכן אשר מתבסס על ידיעות, החלטות או שינויים, שחלים בזירה בה העסק שלכם פועל. התוכן החדשותי מאפשר לכם להביע דעה ולציין את עמדתכם לגבי נושאים חמים ורלוונטיים.
- תוכן עם אינטראקציה – עבודה משותפת של כותבי התוכן של eBrand יחד אתכם, גם בנושאים מקוריים וגם בנושאים חדשותיים. תוכן מסוג זה מאפשר לכם להעביר מידע מדויק ואמין לכותב וליצור כתבות מעניינות ובעלות ערך מוסף.
יש לציין כי eBrand מתמחה ביצירה וניהול של תוכן בוריאציות שונות: טקסט, תמונה, וידאו, אודיו, מצגת ועוד.