החשיבות של פלטפורמות סושיאל בניהול מוניטין באינטרנט (וידאו)
אנחנו מנהלים פרויקטים רבים בתחום ניהול המוניטין באינטרנט כבר שנים רבות, ואם יש משהו שלמדנו לאורך השנים, הוא שיש צורך בכמה שיותר תוצאות מגוונות ואיכותיות
דף הבית » ניהול מוניטין לאנשים » דחיקת אזכורים שליליים לאנשים
חברת eBrand היא החברה המקצועית והמנוסה ביותר בתחום של דחיקה והעלמה של אזכורים שליליים באינטרנט, והראשונה שהפכה את התחום של ״ניהול מוניטין״ לשירות מסחרי, איכותי ואפקטיבי. עם השנים, הפכה eBrand לכמעט שם נרדף למונח ״ניהול מוניטין״.
כיום, כל אדם צריך לדאוג למוניטין שלו גם באינטרנט. השימוש במנועי החיפוש (ו-Google בראשם) לספק מידע על אנשים הולך וגובר, ומשום כך, התחום של ניהול מוניטין הולך ונעשה חיוני יותר עבור אלו אשר זקוקים להדחקת אזכורים שליליים מן האינטרנט.
השירות מיועד לכל מי שחיפוש בגוגל או במנוע חיפוש אחר על שמו, מעלה תוצאות חיפוש שהוא מעוניין להעלים. דוגמאות לכך הן למשל:
‘לכלכו’ עליו באינטרנט – טוקבקים, השמצות, תמונות מביכות, חדירה לפרטיות ועוד
שמו פורסם בצורה שלילית – באתרי חדשות, מסמכים משפטיים, פורומים, עמודים ברשתות חברתיות ועוד
שמו מוצג בצורה מטעה – הוציאו דיבתו, שמו הוכפש שלא בצדק, הידיעה החדשותית מתארת תמונת מצב חלקית ומטעה וכדומה.
חברת eBrand היא החברה המקצועית והמנוסה בתחום של ניהול מוניטין בישראל. חברת eBrand יודעת לאפיין את האזכורים השליליים, ולדעת איזו דרך פעולה תתאים לדחיקתו והעלמתו של כל אזכור מן העמודים הראשונים במנועה החיפוש. ל-eBrand יש תכנית חדשנית וייחודית המותאמת ללקוח על פי מאפייניו הייחודיים, בהתאם ״לחוזק״ האזכורים השליליים שיש על שם הלקוח.
או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:
אנחנו מנהלים פרויקטים רבים בתחום ניהול המוניטין באינטרנט כבר שנים רבות, ואם יש משהו שלמדנו לאורך השנים, הוא שיש צורך בכמה שיותר תוצאות מגוונות ואיכותיות
מידע שלילי מסתובב לו ברשת על ארגונים, חברות ואנשים שונים. חלקו פורסם בעקבות מקרים שאכן קרו וחלקו מכיל הכפשות, ביקורות לא מוצדקות ואפילו תוקפנות מסוימת. כל
באחת משיחותיי עם איש נדל"ן שהתעניין בשירות ניהול מוניטין באינטרנט, הסברתי לו שהמטרה שלנו במסגרת פעילות מלאה, היא דחיקה של מידע שלילי מטה. "כמה למטה?",