שירותי ניהול מוניטין
תפריט
שירותים נוספים
תפריט
על eBrand
תפריט
צרו קשר
ניתן גם להשאיר את פרטיכם בטופס מטה,
ואנו נדאג לחזור אליכם:
דף הבית » ניהול מוניטין לאנשים » מחיקת כתבה מאתר חדשות » מחיקת כתבה מאתר גלובס
קשה אולי להאמין, אבל אתר גלובס הוא אחד מאתרי החדשות הראשונים שקם בישראל, והאתר הכלכלי הגדול הראשון שהוקם. למעשה, אתר גלובס הושק כבר ב-1995 וכלל בתחילת הדרך חדשות כלכליות, סקירות מהבורסה, חדשות הון ונתוני מסחר, לצד טורים אישיים, פורום ועוד. כיום ניתן למצוא את הכתבות הראשונות בארכיון האתר, ואלה ממשיכות להיסרק ב-Google. בשנים שאחרי הקמת אתר גלובס ולאור הצלחתו שכללה מיליוני גולשים, קמו מתחריו, אתר TheMarker ואתר כלכליסט.
על פי הניסיון שלנו ב-eBrand, ולנוכח מקרי עבר בתחום ניהול המוניטין באינטרנט, ניתן לומר בפה מלא שאתר גלובס הוא אחד האתרים החזקים ביותר, לא רק בתחום הכלכלה, אלא גם בהשוואה לאתרי חדשות, שכן מדובר באתר ותיק ובעל אמינות גבוהה במיוחד בעיני Google, המושך מיליוני גולשים בחודש. כאשר אדם או עסק מעוניינים בשירותינו ומעלים את הצורך לבצע מחיקת כתבה מאתר Globes, לרוב הכתבה השלילית תימצא במקום גבוה יחסית בתוצאות החיפוש תחת שמם.
בשל המיקום הגבוה של האתר במנועי החיפוש ובראשם Google, אין זה מפתיע שבשנים האחרונות אנו מקבלים פניות רבות בבקשה לבחון מחיקת כתבה מאתר גלובס, בעלת אופי שלילי עבור הלקוח. כתבה שלילית מגלובס המופיעה בתוצאות החיפוש, עלולה להוביל לנזק משמעותי במוניטין ובתדמית של אדם או עסק, במיוחד כשמדובר באתר כלכלי הנתפס בעיני רבים כאמין מאוד. משום כך, ברור מאוד שישנו צורך למחוק את הכתבה השלילית או לדחוק אותה מטה בתוצאות החיפוש.
צפו: הסבר על הסרת תוצאות מגוגל שמופיעות באתרי חדשות
כמו בכל שאלה כללית כזו, התשובה היא 'תלוי בסיטואציה'. הניסיון הרב שלנו במחיקת מידע מגוגל, הוביל אותנו למקרים של כתבות שליליות ישנות מאוד מאתר גלובס, שבהם מאוזכרים שמות של אנשים ועסקים. חלקם לא היו מודעים לנזק שהכתבה גרמה להם – וחלקם לא היו מודעים לפתרון בדמות פנייה מנומקת ומסודרת אל מערכת האתר המבוצעת על ידי eBrand כדי להוביל למחיקת הכתבה – או לפעילות ניהול מוניטין באינטרנט כדי להפחית את החשיפה אליה.
כפי שכבר ציינו, כל מקרה לגופו. ייתכן שלא נמליץ על מיצוי ההליך מול אתר גלובס במטרה להסיר את הכתבה השלילית ממנו, אלא נפנה ישירות לפעילות ניהול מוניטין – הכל תלוי בהערכת הסיכויים להצלחה ובשיתוף פעולה מלא עם הלקוח. כדי לקבל פרטים נוספים, צרו איתנו קשר.
או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר: