התאונה הקטלנית שהתרחשה ב- 2006, בה גרם עורך הדין דורי קלגסבלד למותם של אם ובנה הצעיר, עוררה רעש תקשורתי בתוך הרשת ומחוצה לה. הרעש נוצר בעקבות הכעס הרב (ייתכן שבצדק, או שלא בצדק), שהופנה כלפי הנהיגה הרשלנית של עורך הדין המוכר והתוצאה הטראגית שלה.
קלגסבלד הספיק לשבת בכלא ומאז גם להשתחרר ותדמיתו הפגועה הזיקה בצורה דראסטית לקריירה המקצועית שלו. אולם, מה שידבוק בו לתקופה הכי ארוכה (אם לא לנצח), זהו הכתם האינטרנטי שיש תחת השם שלו בתוצאות החיפוש של Google (ראו תמונה).
עורכי דין, מתוקף תפקידם, אמורים להיות נציגי הצדק והאמון של הציבור אל מול השופט במקרה הצורך. ה"בעיה" היא, שהם גם בני אדם. העובדה שכל תוכן נסרק ישירות לגוגל ומופיע תחת שמם, גורמת לכך שתדמיתם תפגע – גם אם אין בכך להעיד על איכותם כעורכי דין.
היכולת שלנו כגולשים, לחפש מידע על אנשים ותכנים אחרים, היא מבורכת מצד אחד, אך גם גורמת לכך שהרשת זוכרת את הכל לנצח. לקוח מאוכזב לפני מספר שנים – עשוי להופיע תחת חיפוש השם של עורך הדין ולפגוע בשמו. על אחת כמה וכמה, אם ישנם אזכורים על דברים שעשה העורך דין בשעות הפנאי שלו והורשע בהם, או יותר מכך – כבר שילם את חובו לחברה.
eBrand, מתמחה בניהול מוניטין והסרת אזכורים שליליים, מזמינה אתכם לשנות את התמונה ולשים את ניהול התדמית שלכם ברשת בידיים טובות.
לפרטים נוספים, תיאום פגישה ודוגמאות לקמפיינים, צרו קשר כבר עכשיו! סודיות מובטחת.