"מה, רק לעמוד 2?": עושים סדר בדחיקת תוצאות שליליות
באחת משיחותיי עם איש נדל"ן שהתעניין בשירות ניהול מוניטין באינטרנט, הסברתי לו שהמטרה שלנו במסגרת פעילות מלאה, היא דחיקה של מידע שלילי מטה. "כמה למטה?",
דף הבית » ניהול מוניטין לעסקים
אולי זה נשמע מוזר, אבל חיפושים רבים של לקוחות פוטנציאליים כוללים את שם המותג שבו הם מתעניינים. יכול להיות לכם אתר חברה מרשים, עמוד פייסבוק עסקי מושלם ומערכת פרסום אינטרנטית שנבנתה בהשקעה ובמחשבה רבה. אבל כל אלה יהיו שווים כקליפת השום אם תחת שם המותג שלכם יופיע בתוצאות החיפוש אזכור שלילי.
יש לזכור: כיום הגולשים נוהגים להיכנס לאתרים דרך שם המותג אותו הם מקלידים בתיבת החיפוש של Google. ולכן, הדבר האחרון שתרצו שיקרה הוא שהם ייחשפו למידע שלילי עליכם, רגע לפני שהם נכנסים לאתר הבית.
הצלחה של עסק, בין אם גדול או קטן, תלויה במידה רבה במוניטין האינטרנטי שלו, בו מאוד קל לפגוע כי מספיקה חוות דעת אחת שלילית של לקוח לא מרוצה, כדי להרוס ניהול מוניטין מקוון שנבנה שנים ארוכות בעמל רב.
גם אם העסק שלכם מציע את השירות הטוב ביותר, חוות דעת אחת שלילית יכולה לפגוע לכם במוניטין ולהזיק להצלחת העסק. למשל, מסעדה שמגישה אוכל מצוין ובעלת מוניטין חיובי ברשת האינטרנט, יכולה לגלות שביקורת שלילית אחת או טוקבק כלשהו באתר מוביל, תופיע בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש אחר שם המסעדה ב – Google. בדומה לכך, עסק מצליח יכול לבצע עסקה כושלת אחת והיא יכולה להגיע לכותרות ולחולל נזק למוניטין העסק ולאמינות שלו.
הפתרון פשוט – קמפיין ניהול מוניטין לעסקים באינטרנט. ל-eBrand ניסיון רב ועשיר של מאות פרויקטים עבור עסקים שהסתיימו בהצלחה, לאורך שנות הפעילות. המטרה בפעילות מוניטין לעסקים, היא יצירת שליטה מרבית על המוניטין של העסק שלכם ברשת האינטרנט ודחיקת האזכורים השליליים.
קמפיין ניהול המוניטין לעסקים מושתת על שימוש בתוכן חיובי, על מנת להעצים את המוניטין האמיתי של העסק שלכם, דרך שימוש באתרי אינטרנט, רשתות חברתיות ושלל דרכים יצירתיות, שיבטיחו לכם מוניטין שמייצג אתכם נאמנה.
אנו יכולים לסייע לעסק שלכם בדרכים רבות ומגוונות על מנת לשפר את המוניטין שלו ברשת האינטרנט, בדרך שתתאים ביותר לעסק שלכם ולצרכיו. לחצו על אחד השירותים שלנו ותוכלו לקבל פרטים נוספים על אודותיו.
באחת משיחותיי עם איש נדל"ן שהתעניין בשירות ניהול מוניטין באינטרנט, הסברתי לו שהמטרה שלנו במסגרת פעילות מלאה, היא דחיקה של מידע שלילי מטה. "כמה למטה?",
בסוף השבוע האחרון, אחת הכותרות המרכזיות בכלי התקשורת השונים, הייתה הביקור של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ורעייתו שרה, במלון פנדה בנווה אטי"ב. בתחילת השבוע, מלון
יש לכם עסק משלכם? אולי תופתעו לגלות שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים את השם שלו. אולי זה נשמע מוזר, אבל חיפושים רבים כוללים את שם המותג