הגדלת היקף התוכן הממומן באתרי חדשות – למי זה טוב?
על סוגיית התוכן הממומן דיברנו בקצרה במאמר התחזיות שפרסמנו באתר AskPavel, שם טענו כי “גופי החדשות והמדיה נמצאים במשבר כבר שנים ארוכות. הצורך לממן את פעילותם גורמת להם לחפש מקורות הכנסה שונים”.
דף הבית » ניהול מוניטין לעסקים » הגנה על שם המותג ויצירת נוכחות באינטרנט
כמו כל בעל עסק או מותג, כל אחד מעוניין שכאשר יקישו את שם המותג שלו במנועי החיפוש, תופענה תוצאות חיוביות שיעידו על פעילות ענפה בתחום. בעידן שבו אנו נמצאים, נוכחות באינטרנט היא נושא שיש לקחת בחשבון כאשר מעוניינים לקדם את המותג שלכם.
כיום, אנשים רבים בכלל ולקוחות פוטנציאליים בפרט, בוחנים באמצעות חיפוש Google פשוט את החברה שאיתה הם עומדים לעשות עסקים, על ידי הקלדה של שם המותג. נוכחות דלילה שלכם תחת שם המותג עלולה לא לשרת אתכם נאמנה. לעומת זאת, נוכחות בולטת הכוללת למשל את אתר הבית, בלוג השייך לעסק, דף הפייסבוק ונכסים אינטרנטיים נוספים, תיצור לכם מוניטין טוב יותר לאורך זמן.
בעולם העסקים והמותגים, לא תמיד ניתן לתכנן את העתיד לבוא. למשל, במצבים שבהם חברה חדשה בעלת שם דומה נכנסת לשוק, אזכורים שליליים עלולים לצוץ נגדכם או כאשר ישנה התרחשות אקטואלית שקשורה לשם המותג שלכם (ראו למשל את המקרה של חברת “צוק איתן”). על מנת להגן ככל הניתן על שם המותג שלכם, נוכחות אינטרנטית ענפה תסייע לכם במטרה זו.
או מלאו את הפרטים בטופס, וניצור איתכם קשר:
על סוגיית התוכן הממומן דיברנו בקצרה במאמר התחזיות שפרסמנו באתר AskPavel, שם טענו כי “גופי החדשות והמדיה נמצאים במשבר כבר שנים ארוכות. הצורך לממן את פעילותם גורמת להם לחפש מקורות הכנסה שונים”.
בכל יום מתפרסמות אלפי כתבות ברחבי האינטרנט – אתרי חדשות, בלוגים, רשתות חברתיות, אתרי מבזקים ופורומים שונים. חלק מאותן כתבות, מכילות מידע שלילי על אדם מסוים או על חברה מסוימת, ועלולות להסב נזק משמעותי לו או לה.
איציק זיאת, סמנכ"ל בחברת eBrand על איך להתמודד עם ביקורות שליליות ב Google My Business