"אל eBrand הגעתי לאחר אכזבות שהיו לי מלפחות 5 משווקים אינטרנטים שונים. הם הבטיחו הרבה, אבל עבודה לא יצאה לי מזה. רגע לפני שהתייאשתי מלנסות לשווק את העסק באינטרנט, פניתי ל-eBrand ותוך זמן קצר הרגשתי את האפקט.
הפניות מהאינטרנט החלו להגיע בעיקר מקרב צעירים, שעד אז מעטים מהם הגיעו למרפאה. eBrand הוכיחו לי שהשיווק באינטרנט יכול לעבוד כמו שצריך, אם מבצעים אותו במקצועיות ובהתמדה".
עוד על הקמפיין תוכלו לקרוא כאן
דר' רויטל שבי, מומחית לרפואה סינית ובעלת מרפאה מצליחה בראשון לציון.